Mark TurksmaMark Turksma

streepje-bl
Met een start in de communicatie in 1982 heeft Mark Turksma meer dan 30 jaar ervaring. Ervaring in marketing, merkbouwen, styling, productclaims en copywriting. Met een gezonde affectie met techniek is hij vaak de juiste intermediair tussen techniek en creatie. Tussen exact en creatief.

Met een belangstelling voor alles wat kan communiceren en een bijzondere aandacht voor de ontvanger (de mens), worden middelen, “tone of voice” en boodschap gewogen naar hun effect bij de doelgroep. En die doelgroep is minder onvoorspelbaar dan we denken. De methode van de Mental Preference, helpt hierbij.

Zo heeft Mark Turksma gewerkt aan de succesvolle transformatie van een B-merk naar een nieuw A-merk in de fast moving consumergoods.  Structuur aangebracht in het productengamma van een machinebouwer zodat ook hun klanten weer wisten wat ze konden kopen. De horeca afdeling van een recreatiepark veranderd in een Fun & Partycenter met bovenregionale uitstraling. Het onderscheidend vermogen van een keukenzaak van product, naar dienstverlening verlegd en de vele activiteiten van een recreatieonderneming, zo gestructureerd en helder vertaald naar een website, dat klanten met minder vragen en meer opdrachten contact opnemen.

Het accent van de werkzaamheden ligt niet op de middelen, maar op de boodschap. En de stappen die gezet worden vereisen vaak een langere samenwerking, waarbij elke stap zijn eigen evaluatie krijgt.

 

Bel me persoonlijk voor meer informatie of een afspraak op 06-83444040

Neem er 2 uur de tijd voor

streepje

En bespreek hoe Doelpunt voor uw organisatie kan scoren.

Bel: 06-83444040

Meer informatie